Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 27 december 2009 16:04


Har precis kommit hem från älsklingen, sov hos henne och firade "lilla julafton" igår, det var trevligt och hon blev glad för sina klappar och jag med :P Fick ett par jätte söta gröna örhängen och armband i flera färger(i de nyanser som hon vet att jag älskar :D) Allt var bra som sagt, har saknat henne jätte mycket <3
Vi åt julmat, badade och tände ljus och myste, kollade på en hel säsong av L-Word och tog helt enkelt bara igen tiden vi varit ifrån varandra ;-)


Imorgon blir det Stan och Kista med baby och Tess, mellandagsreorna får man ju bara inte missa :P Nu ska jag spela lite Sims, sen ska vi äta! Ha det bra // A.

Av Anna - 25 december 2009 17:00


Ja, då var man hemma igen då ;-) Åkte 9 i morse och kom hem runt 2 tiden, ingen trafik och en gnutta sömn gjorde susen(om man räknar bort all pain in the ass som man får av 5 timmars biltur ^^) Packade upp lite när jag kommit hem och satte mig sedan och kollade på en utav alla julklappar jag fick, en film som defentivit hör till mina favoriter nu mera :D

Har precis installerat Sims 3 :O :P Är SJUKT mycket nyheter och jag måste läsa manualen och skit för jag vill ju lära mig så mycket som möjligt, utan att förstöra haha xD Nu ska vi äta middag, sen ska här spelas :D Ha det bra!

Av Anna - 24 december 2009 20:02


Så var julfirandet över...Lika fort som det kom, lika fort är det borta. Julmaten, julklapparna, gemenskapen, glädjen och Kalle Anka - men det har varit en bra jul, en vit jul med släkten, lilla släkten här uppe i Norr<3

   Julklappsöppnandet tog sin lilla tid, alla verkar nöjda och jag fick en massa fint, bl.a Sims 3, en lång Cardigan, nyttigheter som man har i vardagen och smycken samt en och annan pyjamas :D Nu sitter jag här framför datorn, pappa försöker förgäves koppla in mormors DVD spelare som hon fick, mamma är i sovrummet och snorar(stackarn har blivit så förkyld så) och Haldo och mormor är i köket.
Jag fick pengar också, av mormor och Haldo men dem har jag bestämt mig för att spara, för att kunna resa eller så i sommar =)


  

Tre generationer- Jag, mormor & mamma!


Jag hoppas att ni allihopa fått en riktigt fin julafton med släkt och vänner, nu ska jag ta och skrapa mina 2 skraplotter som jag fick av mamma :P

Imorgon är det tidig uppstigning och hem till Stockhom som gäller! // Anna

Av Anna - 24 december 2009 13:00


GOD JUL ALLIHOP! <3

Av Anna - 23 december 2009 17:32


Imorgn är det julafton mina vänner :D

Idag har jag bara varit hemma med mormor och tagit det lugnt, fixat både hennes och mina naglar, damsugit, pratat lite med älsklingen, varit och hämtat pappa och snart ska vi lägga fram julklapparna! Jag längtar :P Sen ikväll blir det Bingolotto uppesitterkväll - lycka till alla som spelar! Hoppas ni haft en bra dag =)

Av Anna - 23 december 2009 17:30


Happy Birthday Mr. Judd<3

 

  

Nu har den sista snyggingen av grabbarna fyllt år också :P

Av Anna - 22 december 2009 21:28


Nu ska jag ta och släcka, i alla fall gå och lägga mig, eventuellt kolla lite på tv i sovrummet och låta gammelfolket få vara ifred ;-) Det har varit en bra dag och imorgon kan man äntligen säga "imorgon är det julafton!"

Har pratat med baby idag också, saknar henne så mycket och längtar till vår lilla julafton och tills nyår<3 =D Sov gott Sverige, vi hörs mer imorgon!

Av Anna - 22 december 2009 18:13


Ja vs Aj...

Det är vi det<3


-Jag älskar dig, no matter what I'd might say<3

Älskar alla stunder med dig baby!

Ovido - Quiz & Flashcards