Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 7 december 2009 19:15


Haha jaa, som alla andra 18-åringar (NOT xD) så kollar jag på årets julkalender "Superhjältejul" och jag måste säga att dagens avsnitt var jävligt roligt haha xD
  En utav skurkarna har gjort så att alla ord är omvända och detta drabbar en utav hjältarna så han inte kan prata, Stål Henrik och det låter så jävla kul :P


" Elsvalda furtu sitnäsa! Uppsala vilse ensam, kresmakad koja...häljp!"
" Ketet, ketet!
(han pekar upp på taket xD xD xD)  Gorshikris på ketet....smörnuf, mok!"

  

Supersnälla Silver Sara & Stål Henrik :P


Hahah så jävla bra asså, jag hoppas att jag ska kunna lägga upp avsnittet  - annars finns det ju på svts hemsida, avsnitt 7 - så kommer ni förhoppningsvis garva med mig, annars är detta bara pinsamt xD (det är det redan men ändå haha) och ni kommer istället garva åt mig :S

   Stolt över mig själv som fixat klart svenskan, nu ska jag nog försöka skriva lite på projektarbetet som jag lovade men jag vet inte om det kommer gå så bra...

Av Anna - 7 december 2009 15:45


Ja, så var måndagen avklarad och därmed är det bara 4 dagar kvar på veckan xD
Hade som vanligt 3 lektioner idag, alla gick bra, t.o.m det oförbrädda läxförhöret i engelska där jag fick 23/25 så det kändes bra ;-) Åkte hem till baby efter skolan och lämnade lite böcker samt bjöds på fika - hon är så fantastiskt gullig och sjävklart får hon en att missa bussen haha ^^ <3 Glad att hon mår lite bättre =)

   Sitter här nu med en äcklig hårslinga framför ögonen(vill klippa mig!!) och ska stta igång med läxorna snart, vänta på pappa (= då kommer även maten) och kolla lite på tv i brist på ork av skolan och dess dumheter haha!

Hoppas ni haft en bra dag :) // A.  

Av Anna - 7 december 2009 08:11


God morgon! Fy vad jag är trött idag, jag kunde inte somna igår kväll, låg bara och stirrade och tänkte typ inte på att jag sov, samtidigt som jag vände mig mkt ^^

Fick en Lott i morse - jag hoppas att jag vinner lite cash hehe. Vädret suger men det är ju ingen nyhet, jag längtar tills jag åker upp till Norr vid jul så man förhoppningsvis får se lite snö :D (det brukar finnas gott om det hehe!)

Baby är sjuk idag :( Krya på dig <3 (jag som tänkte ge henne en pepparkaka idag)

Hoppas ni will make it through the day ;-)



Av Anna - 6 december 2009 18:37


What do cows like listening to?

- Moosic!

- Tom Fletcher

Av Anna - 6 december 2009 17:50


Shoppingen med Linnea i stan var väldigt lyckad - vi fyndade och sprang runt med julklappspåsar i högsta hugg :P Allt som fattades var snön och lite mer julmusik, annars var det mysigt (om man bortser från regnet också då hah) Vi gick på "julmarknaden" vid Plattan också och köpte kakor samt kollade på väskor som vi fick reda på kostade 100 kr typ varannan minut ^^


Sen åkte vi in till Kista och mötte baby, där gick vi omkring i några fler timmar, åt och handlade julklappar och jag fick också besöka den nya delen av Kista - väldigt snyggt men jag hann inte kolla lika mycket som jag velat, för vi hade en buss att passa eftersom vi skulle till grabbarna, Jenny & jag =)

Väl där möttes vi av Charlie och Matte och satte oss och spelade spel och hade oss tills de vuxna kom och då gick vi ner och var lite sociala, sen fortsatte vi spela haha xD (jag kollade mest på men det va sjukt kul i alla fall) Tack för lussebullarna också! Stannade där tills ungefär halv 3 på morron efter att Markus och Mari kommit hem och vi ser alla fram emot den 11e nästa helg =D


Sen sov jag hos baby, hon är så underbar <3 Älskar att vakna upp med henne när man verkligen har tid att mysa med varandra och ligga kvar i sängen utan att skolan kallar, och jag måste ju säga att jag uppskattade sättet att vakna i morse:P <3 (Anonym; du får censurera XD)

Hoppas ni haft en bra helg, nu måste jag ta igen allt skit till plugg som vi har :(

Av Anna - 6 december 2009 17:47


... av baket xD


  

Tack gode gud att det bara är Jul en gång om året haha


Av Anna - 6 december 2009 13:27


Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem från affärn med bakplåtspappret som vi glömt köpa - här ska bakas pepparkakor! :P

Av Anna - 5 december 2009 11:02


Idag bär det av till stan och sen Kista med tjejorna ;-) ska inhandlas julklappar!

Det är helt sjukt, om typ 2 veckor så får vi Jullov :D jag längtar som faan!! ^^

Vädret kunde dock ha varit bättre - jag har det hellre kallt och klart än varmt ch grått :( men men, det ordnar ju sig när man kommer upp till Norr :P

Efter shoppingen drar jag med älsklingen <3 Känner mig lite sliten idag och lite trött men det ordnar sig säkert när man väl kommer igång här hem - mamma håller på och gör pepparkakssmet så vi ska baka pepparkakor imorgon och själv ska jag nog fortsätta slå in några julklappar nu;-) Haha vilket juligt inlägg det här blev...

Ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards