Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 13 december 2009 16:06


AAAAAAAAAHH!!! :P xD ^^ haha det är hur man kan sammanfatta gårdagen ;P

Drog till "Alexandra" i Kungsängen runt 7 igår kväll för att fira rosen som blev 18 igår (Grattis igen<3) och äta lite middag med allihopa samt ha presentöppning- hon blev jätteglad för presenterna(smink och en ring, som hon tyvärr tappade under kvällen :() det åts och dracks trots att alla typ tog Cola fast man var 18 eller över haha, men inget är så gott som ett glas iskallt Cola till maten ;-) Efter många åsikter om vart vi skulle gå senare efter maten så insåg vi att Viper inte skulle funka då klockan var strax efter 9 och det bara är gratis inträde till kl.10 - så här i juletiden har man inte så mycket pengar att supa för vet ni hehe (har handlat julklapp till Haldo idag btw!) så istället bestämde vi oss för att dra till MP i Jakan eftersom det e fri entré fram till 11 där ;-)


  

Från MP's hemsida :P


Så, vi kom in och det var hur dött som helst haha xD Linnea tappade sin ring och vi köpte drinkar i baren eftersom det var Happy Hour fram till 11 så det gällde och passa på, och sen satt vi där bara ^^ tänkte i princip "Okej...det kanske inte var så lyckat det här i alla fall haha" och drack lite till xD MEN SEN!!

   Shiit, jag har aldrig dansat så mycket på en kväll tror jag haha xD har aldrig vart med om att så många killar tycker att man dansar bra heller för den delen haha, men det gällde i princip bara att dansa nära en utav sina polare och shaka your hips and booooobies :P fy, fick några slisk dock men det var bara att dra därifrån då hehe. Dansade med tjejerna hela natten(efter att ha lyckats få upp älsklingen sen efter tpy 2 timmar men men, det va kul när hon väl kom upp också:D) och svepte en Tequila som satt i ända tills jag skulle hem xD haha jösses...

Sjukt kul var det som sagt och vi är alla överens att det måste göras om! Wooho!


- It was a good night!

P.S Om man jämför fredagen med igår så var jag inte särskilt påverkad i fredags xD haha D.S

Av Anna - 12 december 2009 16:16


Haha jaa, rubriken är bara en liten del av allt som hända igår :P Var alltså hem till Markus och Mari för att kolla på Idol-finalen (Grattis Erik!<3) samt förfesta lite innan vi skulle dra till PG's - fick träffa nytt folk, trevligt trevligt, drack och rökte lite(mycket xD) och sen så drog vi, precis då grabbarna skulle sjunga vinnarlåten...
När vi kom till PG's så var det samma dörrvakt som släppte in oss som när vi firade Lotta, den här gången var det dock väldigt lite folk så vi fick ett bord och kunde prata med varandra utan att skrika :P (det var inte heller någon strippklubb haha)
I alla fall - där träffade vi en massa annat folk också, vi började snacka bröst av nån jävla anledning(vilket Markus tyckte va kul hahaha) och beställde in 2 kannor cider

   Allt var sjukt kul, träffade folk som jag inte pratat med på typ 4 år, det var dock lite pinsamt eftersom varken jag eller dem var särskilt nycktra xD haaha jaa, jag blev full!! Sen skulle vi helt plötsligt dra hem och sen dra till nån hemmafest(första ever för mig och baby) och jag har aldrig varit så kissnödig i HELA MITT LIV! Till råga på allt så var vi tvugna att skynda oss(aka springs so faaan) för att inte missa bussen som vi sen skulle ta ^^ KAOS men FAN VAD KUL DET VA! :D


Ikväll drar man vidare till nästa fest, den här gången en 18-åring som fyller år! Äta lite i Kungsängen och sen drar vi ut på stan haha - jag vet dock inte vad jag ska ha på mig :(  nej, nu måste jag göra lite nytta, hoppas ni får en sjukt bra kväll! =)

Av Anna - 11 december 2009 09:40


Shit, nu är det fredag :P om en vecka får vi alltså jullov!! =D längtar extremt mycket hehe fast innan måste vi ha klarat av alla uppgifter som är kvar...

Jag sov gott i natt, kände mig faktiskt utsövd då jag vaknade (trots att jag spratt upp typ 30 min tidigare först för jag trodde av någon anledningn att jag vaknat och stängt av klockan så jag försovit mig ^^ som tur var var det inte så)
Jag fick ett par heta röda jultrosos imorse av mamma :P tror Baby kommer gilla dem haha (fast å andra sidan så har du lite konstig smak vad gäller mina underkläder baby, kan inte fatta det där med "m-trosorna" och den vita bh:n med röda kanter riktigt men men...haha XD <3) Jag hoppas att du mår bättre idag<3

   Nej, nu måste jag äta frukost och borsta tänderna för att sen sticka :P

Ha en bra dag! // A.

Av Anna - 11 december 2009 09:26


Vad har du för bakgrund? Baby så klart ♥
Ringsignal? Beror lite på vem som ringer men huvudsignalen är McFly- Hypnotised
Hur mycket batteri har du kvar? 95% (laddade den i natt)
Vem ringde du senast? Frånvaroanmälan ^^ (skulle hjälpa baby)
Vem ringde dig senast? Pappa
Vad står det i ditt 5e mottagna SMS? Haha okej xD ja har inte fått nått av henne :( Aaaaw! Jag saknar min Poynter också :* älskar dig gumman, mest av allt :*
Vad står det i ditt 12e mottagna SMS? Aaaaw :D :D :D :D :D :* :* :*
Vem är på plats 13 i din telefonbok? Hem xD
Vad har du för kontakter som börjar på E? Jag har bara en; Elisabet
Har du privat nummer? Nej varför skulle jag ha det haha
Vem fick du senast SMS ifrån? Sheida (fast jag tog bort det och då har jag Baby)
Vem är din första tagna bild på? Allra första bilden kommer jag ihåg var på Elisabet, men nu är det Sanna som syns :P
Vem är din sista tagna bild på? Förmodligen mig själv (ej perverst dock haha)
Vem ligger på plats 18 i din kontaktlista? Vem & vem.. ^^ "Ikea kassan" står det haha
Vad tycker du om person 22? Inger (vet inte ens varför jag har hennes nummer XD) hon är snäll, pratar mycket och är rolig :D (mammas kompis)
Vad tycker du om person 43? Madde - vi har ingen kontakt längre(borde ta bort denXD) men hon är snäll och vi har umgåtts mycket när vi var mindre
Vad tycker du om person 36? Kalströms hem :P wii, de är så underbara <3
Vad tycker du om person 57? Mona G (mammas kompisXD) hon är jätte gullig och snäll och brukar köpa coola örhängen och sånt till mig :)
Kan du ditt nummer? Självklart!

Har du lätt för att komma ihåg nummer? Det beror på haha ^^

Av Anna - 10 december 2009 20:37


Kollar på Johan Glans på yt just nu, på hans "World Tour of Skåne" så sjukt kul xD

I det klippet smo jag kollar på tar han upp allt från hur förbannat lång Feliz Navidad är, hur han gjorde träbitar som smörknivar i träslöjden när han var lite och att hans mamma ville spara det till "finare tillfällen" (nån mer som känner igen sig?! ^^) hur det är en sadist som gjort Aladdinchoklad asken(rädda Julen :P) till hur han blev trafikpolis för skolan och trodde att "Plattan" (i Stockholm) var ett ställe där man kunde ge ut skivor :P väääldigt roligt haha!

   Snart ska pappa och jag kolla på Robin Hood (eller Criminal Minds, har inte riktigt bestämt oss ännu) och sen ska jag kanske slå in några julklappar innan jag lägger mig i sängen =) Imorgon är det fredag, fort veckan har gått!
Efter den här helgen är det bara 4 dagar kvar, sen har vi Jullov!! :D

Av Anna - 10 december 2009 18:31


Lyckades hitta den här underbara versionen av "Listen to Your Heart" en akustisk version skulle man kunna säga och jag tycker att den är helt underbar<3
Den får en att värdera texten på ett annat sätt...hoppas ni gillar den också! :D


 

This is romance...

Av Anna - 10 december 2009 17:06


Kom precis hem från baby efter att ha varit där och lämnat lite saker och hälsat på - Gud vad jag saknat henne!<3<3 Hennes armar runt mig, kurandes i soffan, att få krama henne och bara veta att hon är bredvid mig! <3 Mm! Det är ju faktiskt min adnra hälft som varit borta den här veckan ;-) Men det är skönt att veta att det mest är som en förkylning som är kvar, jag hoppas att hon orkar med helgen :) (Om inte imorgon så på lördag) Jag blev så glad när jag såg henne, stod och kramades i säkert 10 min innan jag gick hehe och jag ville inte släppa<3

Hon är så söööt! Jag älskar Dig babylove <3

 

  

I don't care what they say, I'm in love with you <3

 

Idag i skolan fick vi höra Peter sjunga på engelskalektionen ^^ det var en upplevelse men har var faktiskt duktig eller hur man ska säga ;P det gick bra på läxförhöret också, tror jag får alla rätt haha och så har jag ordnat så att jag, baby och rosen får prata om böckerna tillsammans på torsdag(vi ska typ redovisa)

Sen så hade vi svenska & historia - det gick väl bra, fick dock blodstopp av att Karin aldrig kom då man räckte upp handen :S (I get your point love)

Hoppas att ni haft en bra dag där ute! Snart ska jag äta, sen ska jag nog försöka göra så mycket på historian som möjligt, eller så gör jag ingenting xD

Av Anna - 10 december 2009 08:42


Sitter här och äter frukost nu, det är varmt som fan(har tjocktröja på mig som jag kanske borde ta av mig haha men men) (har gjort det nuXD)

Funderar över vad det egentligen är som sagt i skolan eftersom vi tydligen är ett "hett samtalsämne" och att det inte är "positiva saker som sägs" Jag måste fråga; vad är det värsta ni kan säga egentligen? Sån SKIT som ni allihopa har HITTAT PÅ, eller att..."*tissel* *tassel* dem är ihop...det är två tjejer, jag går i samma klass *tissel* *tassel*" ??!! Grattis att ni har kommit på det nu liksom xD Ni är fega allihop.


(P.S: Och du som skriver att du går i samma skola som mig - tror du jag är förvånad eller?! xD det är inte som att jag kommer hoppa av skolan bara för att ni håller på så här hahaha D.S.)

Ovido - Quiz & Flashcards