Alla inlägg under december 2009

Av Anna - 15 december 2009 22:58


Suck. Nu har jag suttit och skrivit om historia uppgiften eftersom dator helvetet på något vis gjort så att det inte sparats så jag var tvungen att skriva om typ halva(ja, jag var precis klar :S) men det gick ganska fort ändå ;-) Blev förbannad dock haha! Sitter här med filten omkring mig och ska snart gå och lägga mig - ville bara skriva av mig lite. Har återigen fått fula kommentarer på bloggen och det här gågen har jag tagit bort dem för de har gått helt över styr! Men tack för att ni verkar ha spanat in mig så jävla hårt, måste väl vara för att ni är avundsjuka eller nåt för annars skulle ni väl inte hålla på så här? Eller?! Hade dock VERKLIGEN INTE kunnat föreställa mig att det skulle vara ni av allihopa(jag är fortfarande osäker om jag har rätt eller inte, men ni var de ända jag såg den kvällen) och jag fattar verkligen inte varför ni håller på som ni gör, men ni måste väl ta ut era ryck på någon och av någon anledning blev den personen jag.

Kul att ni också va där, tråkigt att ni känner att ni måste kommentera om det nu också, innan var det i alla fall nåt som jag skrivit(har fortfarande inte fattat varför ni reagerade på det) men då var det i alla fall inte personligt på den här nivån! Snälla, har ni inget bättre för er om dagarna än att klanka ner på andra? :S

Men som sagt; kul att ni verkar ha kollat in mig så jävla mycket eftersom ni skriver en massa om mitt utseende m.m. xD

 Fattar verkligen inte vad ni håller på med och det ska bli spännande och se vad som kommer hända framöver.
Och ni kan ge fan i att kommentera mina kompisar, TACK. 
(Sorry baby, men jag blir arg, jag kan inte skita i det! <3)

 

Jaja, hoppas att alla ni andra underbara människor har haft det bra idag i alla fall, själv har jag pluggat med älsklingen och varit och lyssnat på Adventskonsert =)

Av Anna - 15 december 2009 14:57


Sitter här nu med min lilla pingvin <3 (hehe jag brukar kalla Jenny det ibland när hon är som sötast) och pluggar :S jag försöker fixa med min kvinnohistoria och baby håller på med makt ;-) Hon är så söt där hon sitter och ser bedrövad ut!

Hade 2 lektioner idag, eller typ..1,5 haha ^^ Sov runt 1 timme innan vi gick till skolan och det va skönt, baby blev lite purken när jag tvingade upp henne till i princip ingenting och äcklig mat men det är smällar man får ta :P

Nej, nu måste jag fortsätta med mitt hehe, ha det bra!

Av Anna - 15 december 2009 07:42


Fan då! Har inte de två första lektionerna idag, läraren är borta och det kan hon inte ha framfört igår :S skulle ha kunnat sovit nu! Aja, men jag gick ju inte till skolan och upptäckte det där i alla fall(Thank God) och så spred jag budskapet vidare till alla haha ^^ Jag hade ju behövt hjälp med historian :( Baby ska komma över nu snart så hon får hjälpa mig lite antar jag ;-) Vilken start på dagen...

Av Anna - 15 december 2009 07:42


Snööööö!!

(Åh vinter håll i dig)

Av Anna - 14 december 2009 16:01


Jag har i princip 3-4 saker på min önskelista i år...

  • Harry Potter & Halvblodsprinsen
  • Presentkort på H&M och New Yorker
  • Ett läppstift som är en speciell färg
  • En lång Cardigan, svart/grå

och that's it ^^ Vad är det här? haha jag klagar på att andra inte kommer på nåt till sina listor men själv har jag inte särskilt mycket att komma med heller.

- Merry Christmas  

Av Anna - 14 december 2009 15:31


Ja, så har det snöat lite idag igen ;-) frågan är hur länge det får ligga kvar bara, men det verkar som att ett snötäcke kommer lägga sig över hela landet den här veckan - hoppas att det stämmer! Jag tycker om snö, men då ska det vara mycket hehe och det finns inget bättre som kan skapa en sån julstämning som snö och ljus i fönstren, eller vad tycker ni?

Skolan gick bra, hade mina två lektioner och sen kom jag hem och klädde granen :P haha jaa, för vissa är det väldigt tidigt jag vet. Sen läste jag lite i engelskaboken(har cirka 7 sidor kvar :D) och sen var jag tvungen och lägga ifrån mig den eftersom mina ögon gick i kors p.g.a att jag va så trött - så nu har jag sovit i typ en halvtimme! Det behövdes kan jag säga, helgen kommer ikapp en men den var så pass underbar så det gör ingenting =)

Av Anna - 14 december 2009 08:25


Yes, nu är vi inne på sista veckan innan jullovet ;-)

Hade problem att somna igår kväll, vet inte om det berodde på att jag sov till 12 på morgonen eller för att lampan i mitt fönster låter när den är på(det är en sån fin gräns mellan att ha den på eller av, för det är en yttepytte lampa som lyser :S) men jag orkade i vilket fall som helst inte gå upp och släcka den ^^ så jag låg där och vred mig, jag hörde när klockan slog halv 12 och drabbades lite av panik för att jag inte kunde somna, men sen måste jag ha gjort det i alla fall för nästa gång jag var vaken var när klockan ringde :P

Idag är det 2 lektioner som gäller samt kebabgryta som jag hoppas inte är FÖR kryddstark(det är ju skolmaten vi snackar om, antingen smakar den eller inte alls)Sen bär det av hem för att plugga det sista som vi har, jaghar snart läst ut min bok också, fattar fortfarande inte riktigt varför Peter tycker att den är så bra men...

Jag hoppas att ni överlevde helgen och att ni tar er igenom den här veckan, för snart är det Julafton!! :O :D

<3


Av Anna - 13 december 2009 18:13


  

Sankta Lucia, skänk mig en tia...


Ja, så var det plötsligt den 13 december och Lucia! November bara försvann och på fredag får vi jullov ;-) Har inte sjungit för päronen idag tyvärr, har inte heller haft glitter i håret, antar att jag inte orkat och glömt bort hehe (plus att jag inte kommer i nattlinnet längre xD) Men det är dessutom 3:e advent idag också, så vi tände ljusen istället - granen har kommit upp så jag ska klä den imorgon (eftersom vi har plastgran och ska bort i jul så brukar vi sätta upp den lite tidigare än vad alla andra verkar göra) efter skolan, vi slipper nämligen sista lektionen eftersom det är några som ska redovisa sin bok =)

Hoppas att ni haft en bra helg och en bra dag idag! Själv har man gått runt och varit allmänt seg och trött, lite smått bakis sådär med andra ord haha ^^

Ovido - Quiz & Flashcards