Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Bra start på veckan

Av Anna - 29 december 2009 18:56


Igår bar det av in till Stan och Jakan som sagt, jag, baby, Tess och Linnea vandrade runt hela dagen tills fötterna och benen gav upp i princip - gjorde ett och annat fynd de flesta av oss och jag hittade en fantastisk kjol för 100 :- istället för 240 :- :P det säger man inte nej till liksom hehe - jag ska försöka lägga upp nån bild sen ;-) Baby hittade skit snygga jeans och skor och lite annat på rean hon med :D SHIT alltså, folk är som galna på mellandagsreorna, kläder ligger på golvet eller någon annanstans än dem egentligen ska, folk knuffas och många storlekar är redan slut när man väl kommer dit...


Baby sov över hos mig sedan, vi spelade Sims 3 till typ 3 på natten ^^ det var jätte kul, vi gjorde våran lilla familj och hade oss, åt en massa onyttigheter under tiden och sen gick vi och la oss runt 3, halv 4 som sagt :P Väl i sängen var vi inte särskilt trötta så vi körde våran hederliga "frågestund" och kom fram till både ett och annat xD

   Vaknade 11 av att mamma knacka på dörren(hon ville att jag skulle prova en tröja som hon skulle skicka till en kompis) men jag kunde somna om till 12 sen i alla fall så det gjorde inte så mycket =) Fixade frukost på sängen åt min love och sen kollade vi på filmen "Livet är underbart" och grät en skvätt<3<3


Nu sitter jag här och lyssnar på musik och har lagt ner Sims för idag, haha jag har varit i pyjamas hela dagen så jag känner mig jävligt fräsch xD not!

Jag hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra vecka, så här fram till sista dagarna på året :O :P Imorgon blir det taco kväll med tequila med tjejorna, woho!



 
 
Cissi

Cissi

29 december 2009 20:43

ingen sa nått till mig om imorrn :(
var det kl 6? jag ska nog inte dricka nån alkohol för har inte mått bra dom senaste dagarna, men får se hur jag mår imorn

http://smackthat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards