Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Anna - 12 maj 2009 19:48


Oh my God. Oh my God. Oh my God, I've been to England!! =D

Detta fantastiska land fångade mitt hjärta redan efter 5 minuter och nu är jag verkligen helt säker på att jag vill flytta dit! Fy fan vilket vackert land; accenterna, folket, naturen, husen...McFLY! :P
Jag har varit på min första McFly konsert! :O =D Det finns egentligen inte ord som kan beskriva känslan, men det var helt underbart, sjukt kul och fantastisk! Hehe man satt bara och hoppades på att förbandet (David Archuleta) aldrig skulle sluta sjunga så man inte skulle avlida ^^

Självfallet gjorde man det, och det känns fortfarande som en dröm, att man faktiskt sett dessa underbara pojkar som förgyller ens liv, och att få vara med i gemenskapen av galna, sjungandes av hela sitt hjärta, McFly fans som delar samma kärlek som en själv ;) Himmelskt.... Och självklart var mr. Hot förbannat het!!! haha oj oj oj....har varit i samma rum som världens hetaste människa! =D My my...


Danny & Harry

Grabbarna<3


Leicester i huvudtaget var en stad med charm, men det räckte att spendera en hel dag med shopping, sedan är det nog dags att åka vidare, men jag kan absolut tänka mig att återvända!

Leicester

Leicester...

   Så är man hemma. Hemma och det enda man vill är att åka tillbaka och spela upp drömmen igen och igen och igen! <3 man har packat upp och plötsligt inser man att det är över....däremot värms hjärtat av minnen, dofter,lukter och känslor kring resan och m.h.a alla de Engelska samt 3 McFly affischerna(plus lite annat smått och gott;P) och tillsammans ska det nog hålla drömmen vid liv, drömmen som blev sann!


Fields of gold...

     Fields of gold...



Ovido - Quiz & Flashcards