Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Andra kvällen...

Av Anna - 18 mars 2009 21:01

18/3-09
Ja, så har en dag gått, en riktigt lyckad dag då vi slapp 2 lektioner så vi i princip kom tíll skolan 08.30 för att lämna/hjälpa polackerna och sedan ha en mattelektion för att sedan ha fritid :P (efter att polackerna åkt in till stan runt kl 13.00 vill säga) Hade trevligt med gänget, dampa på mamma som dampa på mig, för att jag inte var med min polack, trots att de inte skulle komma tillbaka förrän kl 18.00 på kvällen! Sket i henne hur som helst och åkte tillbaka till Jakan med Jenny för att fortsätta vara med Rosen och Oscar...

  Då polackerna så småningom kom tillbaka spenderade vi ännu 1 timme i Jakan, fast med dem xD jösses...Typ 6 timmar i Jakobsbergs centrum!


Då vi åkte hem, runt 7, så lät jag Kasia maila lite folk, ringde en av lärarna och några i gänget och kom överens om morgondagen! Gud, jag hade nästan glömt bort allt som man bestämde efter skolan och som gick att göra, eftersom skolan plågar oss med miljoner läxor! Men det var riktigt roligt i alla fall, en vacker vårdag med vännerna och flickvännen!
Väl hemma kändes det mycket bättre än första kvällen, vi spelade spel på datorn, pratade med mina päron och jag försökte läte mig att räkna till 10, men jag klarade bara 1,2, 5 och 8,5 :D haha sucker!!
  Hehe klockan 22.20 ville man polska duscha och sedan sova- de flesta tycks duscha väldigt sent och typ varje kväll eftersom hon duschade igår kväll också...De är renliga av sig haha :P Jaha det var det, kul att diktera lite om vad som händer så fler kan ta del av det viktigt utbytet thihi.

- Bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards