Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Party! (Fjärde kvällen...)

Av Anna - 20 mars 2009 21:17

20/3-09

Så idag var den planerade festen med de polska & svenska eleverna! Från kl 10.00-17.30 befann sig polackerna i Stockholm medan svenskanra här hemma gick i skolan och därefter handlade inför kvällen o.s.v
Det blev lite kaosartat på morgonen men det skulle visa sig bli en riktigt rolig kväll! Vi hyrde en Scoutstuga som Sofia fixade (tackar :P) i Kallhäll och jag, Jenny, Linnea, Sofia och Cecilia åkte dig 1 timme tidigare än de andra för att göra i ordning bord, stolar och musik m.m
Innan i skolan så hade vi planerat lite olika lekar/aktiviteter som skulle kunna lätta lite på stämningen förhoppningsvis- och mycket riktigt blev "Hela havet stormar" en riktig succé på nästan liv och död, haha!
Innan...     Please don't stop the music

Maten uppskattades också då svenskarna tagit med sig varsin maträtt och det blev en mycket trevlig måltid med mycket bilder och prat...
Det blev dans och några andra lekar tillsammans med mycket chill. Lite tråkigt bara att min och Jennys polacker ville åka hem redan runt 9-10 med tanke på mycket annat roligt tycks ha hänt efteråt då de flesta stannade till minst 11, men men, vi hade riktigt roligt på stationen då vi satt och väntade på tåget mot Jakan och Ewelina, Jennys polska, öppnade upp lite och pratade mer än vanligt =D HUr som helst, haha, vi skapade i princip en halv bondgård, där Jenny var mamma svin, Anna typ mormor svin (men förvandlades så småningom till bebis svin) Kasia till långa bebis svin och Ewelina till bebis svin och till en början var jag också bebis svin med på vägen förvandlades jag till en kyckling xD Haha skit kul faktiskt! 
  Vi bestämde också att Jenny och jag skulle kolla efter skor, sjalar och väskor i Polen och att de skulle hjälpa oss! Så vi längtar dit faktiskt hehe.
Men först blir det ju England med Jenny =D Jippi! Om 49 dagar!!
Hehe det blev alltså en lyckad kväll och imorgon blir det familjedag på Skansen och i Kista...

- This is how we role!

Love you all!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards