Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Sista kvällen med gänget...

Av Anna - 22 mars 2009 18:46

22/3-09

Idag var det dags för ett besök på Cosmonova-morgonen kändes ingé vidare då en av ens närmaste vänner struntat i att berätta en väldigt viktig och allvarlig sak...så det var bara att sitta på tåget halvt undangömd och lyssna på hur denne berättade hur det hade gått för de andra. Inget vidare :S
Bortsett från det så kändes det som att väldigt få av vännerna pratade med en så allting slutade i tårar/breakdown och förnekelse på perrongen då jag inte ville säga vad som var fel...


Därefter orkade jag inte vara ledsen längre (trots att en liten klump i både bröst och hjärta satt i hela dagen) och väntade på att få komma in på Cosmonova som sagt- vi skulle nämligen se "Sea Monsters i 3D" det enda dåliga var att vi inte tänkte på att det skulle vara svensk berättarröst men vi hoppades att polackerna skulle uppskatta det i alla fall. Jag är fortfarande osäker på om de gjorde det eller inte haha xD men hur som helst spenderade vi resten av dagen åt shopping i stan- Gud, mina fötter gör fortfarande ont! 
  Kl 17.00 träffade vi alla andra för att åka till Sundbyberg och bowla- det var svårt men roligt ;P Haha gick ovanligt dåligt...
Efter 1 timmes bowlande åkte de flesta hem till sig och då kollade vi på DVD:n som Kasia tagit med sig- det ska bli kul att åka till Polen så småningom :D Men först; England med älsklingen!!! 45 dagar kvar =D

 
 
Ingen bild

En som bryr sej...

3 april 2009 19:37

Baby!! Varför sa du inte som va fel, då hadevi kunnat ändra på det... jag mår verkligen jätte dåligt över att ja fick dej att må så och jag kan lova dej att imorn så tänker ja inte släppa din hand en enda sekund ((såvida du inte behöver gå på toa för då kanske det kan överläggas))
Jag är glad att dom har pkt hem nu och att vi kan vara vi igen

 
Ingen bild

Tack

3 april 2009 19:45

Aaw baby

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards