Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Anna - 18 juli 2009 18:05


Igår var vi, jag, Jenny, Sofia, Linnea, Jill, Liselotte, Oscar och Jimmy, hos Cissi för att fira hennes födelsedag i förskott :P Det var sjuuuuukt kul!! (om man bortser från att jag är grymt förkyld och det på så sätt inte riktigt va min kväll att dricka ^^) men alkohol fanns, för att bli lite lulliga haha:P

Jag rökte vattenpipa för första gången i mitt liv också, det va spännande och smakade helt okej ;-) är glad att jag gjorde det med bästa människorna i världen i alla fall <3<3 Tack för en underbar kväll =D


Hon blev glad för sin present, för att se vad hon fick så kan ni klicka på "Cissi" här vid mina länkar!

Lilla Cisselia... :P Happy Birthday girl, trots att det inte är förrän på måndag hehe men jag hoppas verkligen att du tycker att det blev lyckat <3 Tack för all god mat och för lånet av poolen x antal gånger hehe, vi får verkligen göra om det här :) Puss och kram på er alla som va med och tack igen<3


Födelsedagsbarnet :D


Sommarbrudar hehe


Lilla jag.. hah ^^


Bara Jill som saknas, sorry <3 (och jag då haha;P)


 Cissis princesses :P


Sofia goes...high? :P haha naah, cute =)

Ovido - Quiz & Flashcards