Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Göteborg & shopping, with a twist ^^

Av Anna - 30 juli 2009 20:32

Hej på er!

Det va ett tag sen =P Har varit fullt ös hemma för att kunna åka till Gtb & Ullared,men nu har jag kommit hem hehe ;-) Jösses...

  Åkte runt kl 07.15 till Göteborg på måndag morgon, med mamma, Jenny och hennes mamma, för att 4 timmar senare komma fram för att skynda till Liseberg efter att mamma, i regnet (som försvunnit då hon kommit tillbaka) gått och fixat Gtb's pass =) Det va riktigt roligt, och det verkade som att mammorna hade haft roligt också då vi mötte upp dem på Lilla Londeon( en restaurag som jag starkt kan rekomendera), omringade av shoppingpåsar och lite lagomt lulliga(- men det skulle bli mer ^^) Det var trevligt i alla fall!


Morgonen därpå, efter att ha klivit upp runt 9 för att börja städa, då vi skulle vara ute kl 11, begav vi oss till Universeum- ett museeum som våran No lärare samt klassföreståndare Marie skulle älska :P (hoppas hon varit där hehe) det var intressant och roligt =D
Runt 3 var det dags att åka vidare, till Ullared den här gången :P vilken upplevelse!! var till en början besviken då man i princip mötter av ett stort Ö&B, men det skulle visa sig finnas hur mycket bra och coola saker som helst, så man plockade på sig allt möjligt och kom ut med ett kvitto på ca 2500 kr haha ^^ ändå hade jag inte varit på alla avdelningar, så nästa morgon återvände vi, inte riktigt lika övertygade om att vi skulle handla lika/för lika mycket som gårdagen, men naturligtvis kom man upp i några tusen där också haha :D Kan rekomendera er alla att åka dit någon gång i era liv i alla fall, för trots att det är värre kaos är på Ica med alla kärringar & deras kundvagnar, så är det som sagt en upplevelse och de har riktigt vina och till mestadels billiga saker! (OBS! Risk för en fullpackade bil finns xD)


Idag har jag faktiskt varit ganska duktig - jag städade mitt rum, men sen har jag bara suttit framför tv:n resten av dagen haha :P Imorgon ska ja sova hos älsklingen och på lördag blir det P.R.I.D.E =D love HBT<3

Hej på er! // Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards