Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 14 juli 2009 19:11


Hej hopp!


Var på Grönan igår med älsklingen, Rosen, aswome Nathalie och så småningom Kim ;D Det var sjuuukt roligt och jag åkte allt förutom fritt fall..

Jaa, jag åkte den nya berg-och-dalbanan Insane också, men bara en gång dock - efter att allihopa hade tjatat på mig vill säga xD Men jag ångrar det inte hehe


Det var väldigt kul som sagt och både vädret och sällskapet var bra, tänkte ladda upp lite bilder som jag tog på mobilen också men de för dröja lite, nu ska jag nämligen gosa med babylove så småningom hade jag tänkt :D

Av Anna - 10 juli 2009 16:01


Är hemma hos baby nu som sagt och det har varit lite upp och ner...

Va lite jobbigt igår kväll då det blev lite kaos i huset pga x antal saker och att jag tyckte att det inte va världens roligaste att hon satte sig vid datorn direkt när hon kom hem...har vart lite jobbigt idag också men det tar sig väl... tänkte bara att jag måste få skriva det. Älskar min babylove mest av allt i alla fall <3<3 Puss baby ;-) Sitter och kollar när hennes katt Sussie sitter och gosar med henne nu...får väl se när det blir min tur hehe :D


Forever & a day <3

Älskar dig <3


Av Anna - 10 juli 2009 15:55


Hej på er!


Som jag skrev tidigare så var Jenny och hennes familj uppe på vårat land och jag tänkte berätta lite kort bara om vad vi gjorde :D

- Vi grillade :P haha daah, på sommaren

- Vi åkte och hälsade på min mormor

- Var bara hemma

- Åkte till ett Thailändskt tempel- det enda utanför Thailand!

- Va i Kramfors och gjorde några fynd :D


Vi hade väldigt trevligt i alla fall hehe, som alltid, något som jag hoppas syns på bilderna :-D

Tro det eller ej men jag försöker placera bilderna

som jag vill ha det men det verkar inte funka :( men här e dem i alla fall:P

Baby & IGrillning pågång





Nixon och jag

 Vid templet

Danni <3 Andy


 

Thailändska templet

Av Anna - 3 juli 2009 11:23


Hej på er!


Hoppas allt är bra med er där ute, själv är man på ländet med älsklingen och hennes familj så det är därför jag inte har haft tid att skriva hehe ;-)

   Vi har jätte roligt i alla fall och så småningom ska jag väl skriva lite om vad vi gjort heh =D
Ha det bra!!

// Viksjö

Ovido - Quiz & Flashcards