Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Anna - 23 januari 2009 17:01


Skoldagen va bra, började på ett nytt preojekt tillsammans med Jenny på webbdesignen ;) Ska göra en prototyp av en biograf-webbsida ;) hehe
Efter skolan hängde jag med Jenny en snabbis till Jakan och bara någon timma senare skulle hon komma till mej ;P hehe det blev full fart hemma med dammsugning, framplockning av ljus för att skapa rätta stämningen och en massa annat (bl.a. bränning av en skiva med lite romantic songs on it) eftersom jag bestämt mig för att jag skulle gottgöra henne efter veckan slut då jag vart ett arsle most of the time :(
Det blev väldigt lyckat i alla fall, med romantik, skratt, crazyness (haha ;P) och kortspel ;) Mycket trevligt som sagt =D (L)
haha vet däremot inte om Jenny uppskattade godies jag köpt däremot eftersom resultatet av ätandet blev följande xD :

Haha xD


En lyckas kväll som sagt :D Kisses<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards