Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Anna - 22 januari 2009 18:34


En konstig dag som sagt, har inte varit mig själv riktigt, vet inte vad det beror på heller, men min "shitholeness" har gått ut på min älskling :(

Förlåt sockertopp (L) Man gör dumma saker, ja, när man är kär.

Åkte in till Solna C efter plugget idag tillsammans med Jenny (Ja, vi lyckades ta oss dit xD) och upptäckte en massa ställen vi inte vart vid ännu, t.e.x Näckrosen. Haha jösses, när vi kom till Solna chockades vi av alla människor där; shit, om ni vill se folk i alla åldrar med antingen överdrivet mkt smink eller äckligt pushup hår, så åk till Solna C xD

Man kände sig väldigt bortkommen till skillnad från kära gamla Jakan eller Kista och man kände att man inte va på hemmplan så att säga. Men men det är alltid trevligt att komma bort lite, trots att jag måste ta det lite lugnare med älsklingen som fortfarande inte verkar ha vant sig vid mig och min shoppinganda ;P haha

På vägen hem snöade det fortfarande, precis som det gjort hela dagen och det känndes tryggt då vi tog t-banan till Kista för att sedan gå ner i fel gång så vi blev tvungna att gå genom hela  Kista för att komma till bussarna xD Hem ljuva hem...

// Kisses<3


...                                                  
                      

Av Anna - 22 januari 2009 18:09


Idag har varit en rätt så konstig dag, det har hänt både det ena och det andra...eller så har det inte hänt alls. Till att börja med har jag börjat fundera på vad det här är för liv egentligen; vi sitter i klassrummet med några kompisar (bra, nära kompisar) och rätt som det e börjar de prata om att de ska ha fest och börjar planera och ha sig. Jag tror de diskuterar i ca 20 min men ingen nämner nåt om att kanske jag och Jenny vill komma...det går ytterligare 10 min och då frågar den personen som ska ha festen hemma hos sig, om personen bredvid mig och Jenny vill komma. Hallå?! Är vi osynliga eller? Bara för att vi inte dricker, betyder det att vi aldrig ska få gå någonstans eller? So what om vi sitter någonstans i ett hörn utan att riktigt göra något, bara de hade frågat åtmistone så hade jag kunnat säga nej. Trodde det hörde till hyffs...eller i alla fall att det var något kompisar gör men tydligen inte :S
Men men, jag sitter mkt hellre hemma med älsklingen med en mysig film eller nåt och har det skönt än super mig full för att nästa dag kanske inte ens komma ihåg något, än att sitta och ruttna hos några som inte ens vill ha en där...Kvar...














Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards