Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

När man är kär...(don't wear too much makeup!)

Av Anna - 22 januari 2009 18:34


En konstig dag som sagt, har inte varit mig själv riktigt, vet inte vad det beror på heller, men min "shitholeness" har gått ut på min älskling :(

Förlåt sockertopp (L) Man gör dumma saker, ja, när man är kär.

Åkte in till Solna C efter plugget idag tillsammans med Jenny (Ja, vi lyckades ta oss dit xD) och upptäckte en massa ställen vi inte vart vid ännu, t.e.x Näckrosen. Haha jösses, när vi kom till Solna chockades vi av alla människor där; shit, om ni vill se folk i alla åldrar med antingen överdrivet mkt smink eller äckligt pushup hår, så åk till Solna C xD

Man kände sig väldigt bortkommen till skillnad från kära gamla Jakan eller Kista och man kände att man inte va på hemmplan så att säga. Men men det är alltid trevligt att komma bort lite, trots att jag måste ta det lite lugnare med älsklingen som fortfarande inte verkar ha vant sig vid mig och min shoppinganda ;P haha

På vägen hem snöade det fortfarande, precis som det gjort hela dagen och det känndes tryggt då vi tog t-banan till Kista för att sedan gå ner i fel gång så vi blev tvungna att gå genom hela  Kista för att komma till bussarna xD Hem ljuva hem...

// Kisses<3


...                                                  
                      

 
 
Ingen bild

Jillipill

26 januari 2009 18:19

Näckrosen, där är man uppvuxen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards