Alla inlägg den 5 april 2009

Av Anna - 5 april 2009 16:50


Har spenderat helgen med tjejerna; Jenny,Linnea,Jill, Cissi och jag åkte in till stan i lördags eftermiddag tillsammans med värmen från solen som följde med oss hela dagen- det är så ofattbart härligt med våren!
Gick som sagt i stan och shoppade lite, åt på "Kungshallen" där vi hade ett väldigt intressant samtal om sex xD (som senare skulle visa sig fortsätta hemma hos Cissi haha) Köpte ett påskägg åt älsklingen och ser fram emot att ge henne det och köpte godis som vi alla splitta på sen!
  Redo för en filmkväll alltså hos Cissi åkte vi hem till henne och hennes slott- damn; welcome to my crib xD (ville ta med mig hela huset hem samt hennes 2 hundar Tyson och Rambo (hoppas jag stava rätt nu:P))
Vi började med "Sleepover" i Cissis rum med godis och skratt och flyttade sedan ut till vardagsrummet och tittade på "Vid din sida" samtidigt som jag och Jenny satt och hånglade, Cissi och Jill luta sig fram och stirra (xD), körde "Jag har aldrig..." och gick ut med hundarna lite då och då =D
Väldigt roligt faktiskt hehe! Kl 00.00 bestämde vi oss för att kolla på en p-rulle och förundras över vad fan det är som pojkar går igång på egentligen?! Kanske var det gristrynena eller julkorvarna med tomten...(har fortfarande inte listat ut det) Ett och annat skratt blev det i alla fall, blandat med sneda huvuden som man i princip fick vinkla upp och ner för att förstå vad det var som hände xD jösses...pervon är vi allihopa :P haha

Rambo! Tyson!

Rambo & Tyson!

Runt 1 åkte Jill och Linnea hem men Jenny och jag sov över hos Cissi!
Spenderade en underbar natt(och morgon:P) med baby för att sedan äta frukost med Cissi och sen åka hem - efter att ha kastat bollen till Tyson x antal gånger vill säga! Trevlig helg med trevliga tjejer och jag ser fram emot att hitta på nåt med dem igen; man vet aldrig hur det kommer sluta!

- Easter bunny...


Ovido - Quiz & Flashcards