Alla inlägg den 24 april 2009

Av Anna - 24 april 2009 16:59


"Here I am - this is me
There's no where else on earth I'd rather be
Here I am - it's just me and you
And tonight we make our dreams come true

It's a new world - it's a new start
It's alive with the beating of young hearts
It's a new day - it's a new plan
I've been waiting for you
Here I am"


Here I am ;) Once again hehe, sitter just nu i mitt rum och lyssnar på musik och saknar Jenny <3 Japp, hon följde med hem idag efter att vi kollat klart på FN rollspelet som för övrigt var i dag också ;)

Har varit en dag med många kramar och små pussar lite då och då, några som jag gillat mkt och andra lite hehe- men så går man hem och har roligt och mysigt, precis så som man vill att det ska vara, naturligt och bra! *Glad*


Så är hon på väg att gå :( Jag dras mot henne och vill inget hellre än att kyssa henne, hela min kropp längtar efter henne och det är med mycket ansträngning jag drar mig tillbaka och ler mot henne och ber att vi ska vänta...Fick fjärilar i magen, vilket jag har saknat och allt kändes så bra =) Vi väntade fast båda ville, men this time we'll take it slow (yeah right xD)

Känns riktigt bra som sagt i alla fall hehe och nu är hon påväg till Kista och ska handla present till mig (A) hoppas hon hittar nåt haha, om 2 dagar fyller jag ju 18 :P


A <3 J

Here I am-with you<3


Ovido - Quiz & Flashcards