Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Wake up happy!

Av Anna - 26 januari 2009 07:43


Jaa, morgonen börjar kvart över 6 då jag blir väckt av pappa och hans "första väckningen..." och som vanligt vill man ju bara ligga kvar hehe
Sedan följer den vanliga processen i badrummet, därefter sminkningen i mitt rum samtidigt som The Voice hör på Tv:n lite svagt. När jag är klar med det så går jag och äter frukost och precis när jag har 2 tuggor kvar av mackan så ringer älsklingen; "Hej...vi har ingen livskunskap idag."

!!! stora f*cking !!!

nu sitter jag här vid datan och beklagar mej över att vi inte börjar 08.15 som vi skulle ha gjort, utan 09.40 :S Skiit kul...
Men men, jag är inte så trött av mig när jag väl kommit upp, tkr däremot synd om Jenny (L) men nu kan man i alla fall plugga lite extra ( inte för att jag gör det xD men det är ju typ 1,5 timme kvar så man lär väl hinna med det också ;P ) Hoppas att resten av skoldagen blir bra i alla fall, som det verkar nu är det inga andra lektioner som går bort, men man vet ju aldrig-skulle inte förvåna mig om vi inte hade 09.40 lektionen när vi väl kommer till skolan.

Ha det bra! Kramen<3

Ja i morse




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards