Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 22 januari 2009 18:09


Idag har varit en rätt så konstig dag, det har hänt både det ena och det andra...eller så har det inte hänt alls. Till att börja med har jag börjat fundera på vad det här är för liv egentligen; vi sitter i klassrummet med några kompisar (bra, nära kompisar) och rätt som det e börjar de prata om att de ska ha fest och börjar planera och ha sig. Jag tror de diskuterar i ca 20 min men ingen nämner nåt om att kanske jag och Jenny vill komma...det går ytterligare 10 min och då frågar den personen som ska ha festen hemma hos sig, om personen bredvid mig och Jenny vill komma. Hallå?! Är vi osynliga eller? Bara för att vi inte dricker, betyder det att vi aldrig ska få gå någonstans eller? So what om vi sitter någonstans i ett hörn utan att riktigt göra något, bara de hade frågat åtmistone så hade jag kunnat säga nej. Trodde det hörde till hyffs...eller i alla fall att det var något kompisar gör men tydligen inte :S
Men men, jag sitter mkt hellre hemma med älsklingen med en mysig film eller nåt och har det skönt än super mig full för att nästa dag kanske inte ens komma ihåg något, än att sitta och ruttna hos några som inte ens vill ha en där...Kvar...














Av Anna - 21 januari 2009 18:17


  Hej igen!

Haha är lite förvånad över hus pass mycket jag tänkt på dej, kära blogg, sedan morgondagen xD inte för att jag har särskilt mkt att rapportera idag, men...

Obama är president, skolan fortsätter pusha på en som vanligt, imorgon drar flickvännen och jag till Solna och på fredag blir det myskväll med kärleken som sover över :D därefter blir det plugg igen :S

  Sitter faktiskt just nu och letar desperat efter ett svar i våran samhällskunskapsbok(ja, jag höll på med det igår kväll också hehe, men som tur är är jag nu på en annan fråga xD) men det verkar vara omöjligt att hitta nåt! Den här veckan är verkligen "lugnet före stormen" eftersom vi nästa vecka har både friluftsdag och någon dag om sex & samlevnads, något som är ganska ointressant eftersom de bara pratar om heterosexualla saker eller sånt som man redan visste.... (Jag är bi!)
Men men, men överlever nog, i alla fall den veckan eftersom både vecka 6 och 7 kommer blir ganska jobbiga p.g.a prov och annan skit!! oj oj...


Det va kallt som fan både på vägen hem och till skolan idag, pappa vägra hämta och mobil-helvetet dampa också så jag va lite orolig om den skulle funka då jag kom hem eller inte ;) Men det löste sig det också tack och lov. Ser fram emot morgondagen då jag som sagt ska till Solna centrum tillsammans med Jenny för att bl.a försöka få tag på en exklusiv tidning :P hoppas bara den finns haha

Tja...That's about it ;)  

Kram på er alla, Anna



Av Anna - 20 januari 2009 19:44


Haha måste bara få kommentera hur tråkigt det är med sam läxorna just nu xD

" Vilka är de mest frekvent använda arbetsmarknadspolitiska åtgärderna?"

Who cares?! Stör mig på att våran mattelärare har ändrat ett prov till ett test också, bara för att vi redan har 2 f**king prov samma vecka och han vägrar skjuta upp det! haha skulle egentligen skriva x antal formuleringar här som en klasskompis skerk ut i luften då vi berättade vad han sagt, men jag vet att det typ är förbjudet här hehe ;)
så...borde nog fortsätta med min tråkiga läxa, för att sedan koppla av lite med ett House avsnitt och fundera på vad fan det är för fel på personen!

Kisses<3

Av Anna - 20 januari 2009 18:52


Så, finally; de första raderna på min första blogg haha :P *stolt*

Det verkar ju som att hela Sverige har skaffat blogg, så jag slank med på ett hörn, men tat' lugnt! Jag har inte tänkt bli någon Blondinbella eller nåt sånt haha (har faktiskt aldrig läst hennes blogg, de enda bloggarna jag läser är mina kompisars) har egentligen bara tänkt yttra mej lite hipp som happ om allt som händer i livet (there's a lot of things going on!!) lite då och då och hoppas självklart på att någon, someone out there kmr att läsa min lilla blogg :P haha
Kanske är det lite konstigt att jag faktiskt skaffat blogg, men jag antar att man bara vill "synas" lite....hörde på The Voice i morse att t.o.m Pernilla Wahlgren har blogg, så jag tänkte "Ärsh, om hon kan, kan jag!" xD


   Jag har lovat min älskling (notalone91) att jag inte ska blogga om samma saker som hon gör haha men jag måste bara få kommentera att den där tröjan va jävligt snygg!!<3 (Vill till England!!)

Så...inte så illa va? Det får räcka för nu, måste försöka komma underfund med alla hemliga detaljer som finns här på sidan haha xD

Ha det bra,vi höres! Kisses<3


- Ta hand om dej ;)     

                                         Taking chanses

Av Anna - 16 januari 2009 20:56


Sov över hos älsklingen och rätt som de va tog vi fram kameran och började ta kort på varandra, eller allt annat som kom i vår väg ;P haha

Det är konstigt hur vissa personer bara älskar kameran eller hur kameran älskar dem... Själv tycker jag inte om att vara på kort, i så fall ska jag få nåt tok ryck, som nu haha ;) (är ju ingen Top Model deltagare direkt xD)

Hur som helst, bäst blev nog ändå Nixon, min tjejs hund och han verkade älskad av kameran hehe =D Man kanske borde vara hund...

Fast det är nog ganska jobbigt också; att inte kunna få gå på toa när man vill, behöva gå ut i koppel (kinky xD) och springa och leka med någon drägglig boll som man sedan lämnar över till någon person i rummet som inte alls blir lika glad över den som en själv. Och så kanske man måste gå på sån där lydnadskurs och springa i nån ring tillsammans med alla de andra hundarna, eller vänta på något tills matte eller husse säger till, utan att man ritkigt vet vad det är de väntar på. Fast man får ju belöning också! Något grisöra eller så om man har tur...

 

 Fears! 

- Voff på er! // Anna

L O V E


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards