Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Alla hjärtans dag och födelsedag i ett!

Av Anna - 15 februari 2009 18:53


Hallå där!

Helgen har varit helt fantastisk med både alla hjärtans dag firande och 18 års fest! Kan stolt berätta att min överraskning till älsklingen blev mycket uppskattad :D hon blev jätte glad(d.v.s. efter att vi hade åkt fel x antal ggr xD men men...) Blev dock förvånad över att det va sån kö till Aquaria, trodde inte det skulle vara nå' folk alls i princip, men jag hade fel haha.
Vi fikade i alla fall där; varm choklad med grädde och en varsin kärleksmums. Sedan fick hon min presenten, som hon också blev glad för och sen åkte vi hem. Vi köpte varsin liten ödla också, som minne; Tom & Jerry haha :P

aquaria














På kvällen blev det 18-års firande!! Älsklingen fyller ju år på samma dag thihi. Det var en riktigt lyckad kväll, där hon återigen fick presenter som hon blev glad för, så klart :D hehe hade köpt en plånbok och ett par solglasögon som jag visste att hon ville ha...
Vi skålade i någon slags champagne-bubbel, åt, fikade, kollade på melodifestivalen och spelade självklart spel med killarna ;) hehe eller jaa..Matte, som gick igång med älskligens nalle efter att han och Alex hade gjort förvrängda bilder av Göran Persson xD riktigt roligt faktiskt haha!

Det var som sagt riktigt riktigt roligt och det har helt enkelt varit en toppen helg. <3

. kram på er

In the sofa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards