Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Where you gonna go when your soul gets tired of running?

Av Anna - 23 april 2009 19:47


Har fortfarande den här grejen hängandes över mig, jag tror att det är det som är det jobbigaste just nu och då går det ut över annat...
Antar att jag tagit kärlek från en person till en annan för att inte förlora den personen, men det har obviously inte hjälpt :S Jobbigt...

Jag känner inte för någonting längre, helt plötsligt är det här en dålig dag :(
Får hoppas att det känns bättre imorgon, då kanske man har tagit sitt förnuft till fånga och insett en massa saker<3 På söndag fyller jag år;

vilket party det INTE blir xD INga-Lill och Jenny, men det blir bra det med ;)

OMG, imorgon är det bara 2 veckor kvar tills Jenny och jag drar till England!!! :D **smile** Får se hur långt vi kommit då, vet i alla fall en sak och det är att jag inte kommer kunna sova på x antal dygn, samt prata :P

- Anna

 
 
Din

Din

23 april 2009 19:59

Du, vad menar du med "Antar att jag tagit kärlek från en person till en annan för att inte förlora den personen" ?? Blev det inte som du ville? =S

http://notalone91

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards