Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 22 april 2009 20:48


Har många dagar funderat på det mamma sagt; om jag behöver någon att prata om med allt som händer? Jag vet fortfarande inte om det stämmer eller inte, men kanske skulle det vara bra, att försöka rädda det som räddas kan så att man inte går sönder helt och hållet...

Så, ska jag strida mot alla mina principer och sätta mig där, öga mot öga med någon som jag helst av allt vill ge en smäll på käften? Kanske är den personen jag, kanske jag behöver en smäll på käften....

Får bara hoppas att jag inte blir en version av Ace Ventura xD

Terapi terapi...

Av Anna - 20 april 2009 19:09


"Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå..."


Det är så tomt trots att Du är bredvid mig. Jag saknar din hand i min<3




Av Anna - 19 april 2009 16:48


Jag har inga ord, bara tårar men de är slut de också.

Ett tungt hjärta som man vill ska slå tillsammans med ett annat hjärta har plötsligt börjat tappa rytmen.

"Allting kan gå i tu men ett hjärta kan gå i tusen bitar..." 

Alla de bitarna har Du och det kommer Du alltid att ha<3

Inga ord. Bara tårar. Förlåt för alla ord och handlingar som sårat Dig.

Förlåt för alla drömmar, alla ord, alla känslor, alla minnen och allting annat som vi håller på att ge bort... Jag vill ha dem kvar! Jag vill ha Dig kvar & ändå är vi här nu. Utan varandras hjärtan i samma hjärtslag.
Förlåt.

- You have stolen my heart

and so am I


Av Anna - 14 april 2009 18:28


Satt på toa (xD) då jag ännu en gång la märke till denna otroligt bra, roliga och sanna lista på varför det är så toppen att vara kvinna! Tänkte att jag skulle ta med några utav dessa 48 exempel haha, bara för skojs skull :P
Får se om ni håller med;
Varför det är toppen att vara kvinna

1. Gratis drinkar

2. Gratis middagar

3. Gratis biobesök(fattar du galoppen?!)

4. Du kan krama din väninna utan att behöva fundera ifall hon tror att du är homosexuell

5. Du kan krama din väninna utan att undra om du är homosexuell

6. Ett nytt läppstift gör att du lever upp på nytt

7. Om du måste vara hemma i tid till din favoritserie så kan du säga det högt så att alla hör

8. Om du inte tjänar tillräckligt med pengar kan du skylla på taskiga kvinnolöner

9. Du kan stämma chefen för sexuella trakaserier

10. Brad Pitt (själv tkr jag of course Danny Jones<3 men man kan välja själv)

11. Du behöver inte prutta för att underhålla dig själv (hahahhahha xD)

12. Du kan gratulera din lagkamrat utan att ens röra vid hennes rumpa

13. Om du är dum så kommer folk bara tycka att det är rart

14. Du har förmågan att kunna matcha kläder alldeles själv

15. Du har en bra ursäkt till att vara en riktig bitch minst en gång i månan

16. Du behöver aldrig kissa på gatan

17. Det finns stunder då choklad verkligen kan lösa alla dina problem

18. Du behöver inte memorera hela Terminator för att passa in

19. Homosexuella servitörer gör dig aldrig nervös

20. Du kommer aldrig ångra att du tog hål i örat

Female!

Girlpower!

Av Anna - 12 april 2009 15:53


"Sugarpie honeybunch
You know that I love you
I can't help myself
I love you and nobody else "


Vaknade upp bredvid min sleeping beauty med ett leénde och värme i kroppen, kurade ihop mig närmare henne och snosade i hennes nacke samtidigt som jag höll om henne...

Väckte henne med x antal kyssar i nacken och möttes utav hennes leénde as she turned around ;) (haha okej, hon muttrade lite och kröp närmare mig och ville sussa vidare, men ändå;P) Älskar min babylove.

  När hon så småningom vaknat vill jag som vanligt bara äta upp henne och kramar henne hårt, vill inte släppa. Berättar för henne hur söt hon är och hopn skrattar- jag älskar hennes skratt. Stryker hennes hår och kysser hennes nacke och ler ännu en gång. Hon är mitt allt. Vad skulle ett liv utan min älskling vara? Ingenting alls! Sockertoppen min.

You & Me

Me heart You<3



Av Anna - 12 april 2009 15:20


Hejsan hoppsan!

I går var det som sagt påskmiddag med mina och Jennys päron och som vanligt blev det lyckat med god mat och många skratt! Drack cider med älsklingen(något som hon skulle visa sig få känna av morgonen efter xD) medans päronen drack vin och gud vete allt...
Nixon fick sitt ben tidigt vid ankomsten, något som skulle visa sig vara som ett helt påskägg p.g.a de hårda, smaskiga(enligt honom) inälvsbitarna eller vad det nu va- vill inte veta :P

   Spelade "Vem vill bli miljonär" och hade frågesport med temat påsk där vi t.o.m lyckades få med Jennys syrra och hennes pojkvän :D

En mycket lyckad kväll som sagt, hade tänkt ta x antal bilder (därav den medtagna kameran :P) men som man säger; det går fort när man har roligt och det blev helt inte läge för kameran att komma fram, istället fortsatte kvällen som vanligt, med vänner och bekanta, skratt och en himla massa nötter :P

- Glad påsk!


Av Anna - 11 april 2009 13:21


Ni som har besökt ||NotAlone91||'s blogg vet nog att jag spenderat typ 3 dagar hos Jenny =D håller med om allt hon skrivit; det va jätte kul och underbart¨<3 Så himla skönt också att man inte behövde tänka på hur mycket läxor som behövde göras, utan iställte kunde man faktiskt njuta av tiden tillsammans i solsken och sedan med film och mys ;-)

Tråkigt dock att 2 av dagarna inte hade världens bästa väder, men nu börjar det komma tillbaka igen! *jippi*


Ska på påsk-middag med familjen till babes familj och bl.a hålla i frågesporten :P haha får se hur pass mycket de egentligen vet om påsken, mer än att det är nåt som är fel om äggen på påskbordet saknas... (skolan*host* xD)

Ha en trevlig påsk och helg(a) Jesus xD haha misslyckat...

-Chicken

Av Anna - 11 april 2009 11:28


Så har långfredagen gått, firad med släkt och påskmat. Nu är det påskafton och dags för Jesus att uppstå!

3 påskägg! 3 stycken har jag fått hittills och man ångrar snabbt det där i lösvikt som man köpte åt sig själv...
Skumharar, chokladkaniner, påskägg i alla dess smaker o.s.v

Herregud, om det skall fortsätta så här fpr påskharen ta ledigt nästa år, så mycket ägg som han tycks delat ut redan i år menar jag...påskägg...- Kuckelikuuuu!

Ovido - Quiz & Flashcards