Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Anna - 8 mars 2010 15:44


Vet inte varför men det här fina vårdvädret har verkligen fått mig på toppenhumör :D

Vaknar av att det är ljust i rummet(och alarmet så klart haha men det är alltid trevligare att kliva upp när det är ljust ute) och när man drar upp persiennerna(eller hur fan det stavas xD) så möts man av blå himmel och sol :P <3


  

Vi är verkligen inte där ännu, men vi börjar sakta men säkert närma oss!

(Bilden är tagen uppe i Viksjö, Ångermanland)


Idag är det internationella kvinnodagen också, så grattis till alla kvinnor, flickor, damer och tjejer där ute, idag är vår dag!!

De ringde baby från Skottland idag också, stolt! <3<3

Hoppas ni haft en bra dag :D

Av Anna - 8 mars 2010 08:18


God morgon på er!

Gud vilket härligt vårväder :D önskar bara att snön hade gått bort ännu mer och man kunde sätta på sig sin vårjacka, men det kommer väl hehe ;P

   Igår var vi tillslut med på "Blåsningen" på tv ^^ Fy fan, jag skulle aldrig kunna vara känd och sitta i TV, jag tyckte det var jätte pinsamt när man såg sig själv xD haha antar att man får skita i att kolla på programmet i spå fall...(haha jaa, här sitter jag och funderar över mitt framtida kändisskap hahahaha xD xD)


Skoldag idag, lovet gick fort och igår fick jag smått ångest när jag kom på på morgonen att det är skola igen :S inte fick man sova heller och man somnade sent.

Men men, vårvädret håller mig uppe som sagt hehe. Ha en bra dag! // Anna.

Ovido - Quiz & Flashcards