Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Anna - 12 mars 2010 12:02


Idag fyller världens hetaste man, Danny Jones, år!

 

24 år blir denna heting idag :P <3<3  

Av Anna - 12 mars 2010 10:42


God morgon på er!

Jaa, tabletten försvann tillslut och då hade huvudvärken lagt sig ^^

Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag kommer må om ett tag men just nu känns det helt okej och det är skönt ;-) Idag bliR DET PLUGG PLUGG PLUGG!

   Jag vaknade runt 8 av en jävla sopbil som stod utanför mitt rum i princip och tuta och blinka, sen vaknade jag igen runt 9 av att mamma pratade högt i telefon(vi har tunna väggar haha och hon satt på andra sidan) och sen vaknade jag runt 10 och tänkte, vad fan är det här och sen gick jag upp halv 11 xD

Det var min morgon - hoppas eran var bra och att ni får en skn helg!

// Anna


P.S Tack Cissi för alla dina söta kommentarer :P <3 D.S

Ovido - Quiz & Flashcards