Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Anna - 29 mars 2010 08:27


Hej på er!

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva, men jag har så mycket för mig hehe

   I fredags pluggade jag lite projektarbete med tjejorna(det gick skit bra!:P)

Sen sov jag hos älsklingen och vi gjorde middag - wo(o)k och det va skit gott<3

Myste med film på kvällen och vaknade faktiskt runt 11 och gick upp strax innan 12 haha, det brukar inte hända så ofta ^^

I lördags va jag bara hemma sen, pluggade Engelska och körde Farmville(A)

Och igår va jag med Jenny och Linnea i 3 köpcentran på typ 4 timmar; Sollentuna centrum, Stinsen och Kista ^^ Jösses... Kaos är det också...


Har prov i Engelska idag så det har jag ångest över, jag har ångest över nästan allt som har med skivan att göra med tanke på att
1. Inga lärare kommer komma
2. Vi har inget schema som vi kan ha över middagen
3. Allt kostar pengar!
4. Det sket sig med de där 300 pers. verkar det som...

etc.
Men men, snart är det Påsklov - då får man vila sig lite, kanske ;P
Ha en bra dag // Anna

Ovido - Quiz & Flashcards