Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Anna - 11 mars 2010 18:52


Sitter med en fucking jävla tablett som har fastnat i halsen sen snart en timme tillbaka, efter att mamma gett mig den och inte sagt åt mig att tugga den, utan gör det först efter att jag svalt den! Blir så trött och arg och less...

Har ont i huvudet som fan men kan ju inte ta nån huvudvärkstablett eftersom den andra jävla tabletten blockerar hela min strupe typ. Är trött och mår illa... jippi!


Hade tänkt göra en massa roliga saker i helgen, gå ut och sova hos baby m.m men om jag mår som jag gör nu så kommer jag inte göra nåt av det :(

Det blir inte bättre av att jag har x antal uppgifter att göra också... aaaargh!!

Av Anna - 11 mars 2010 08:39


God morgon på er!

Inte alls lika trevligt väder som föregående dagar idag :( men jag läste att det skulle bli jätte fint i morgon och på lördag, sen skulle det bli som vanligt(aka som de senaste dagarna då solen skiner och snön smälter :D)

  

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva på sista tiden, men det beror helt enkelt på att jag inte tycker att jag haft något speciellt att skriva om! Frågan om att stänga ner min blogg har ploppat upp i mitt huvud också, liksom för många andra, men samtidigt tänker jag; vad är viktigast, "tittarsiffrorna" eller att jag kan få skriva av mig? Visst, det är jätte roligt och veta att det är många som läser min blogg, många "unika besökare" eller vad dem nu kallar det, men på senaste tiden märker jag att det mest är mina (underbara<3) vänner som går in och läser, och min blogg handlar ju till mestadels om min vardag och då blir det så att jag skriver om mina vänner haha ;-)

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, vi får se...


Lite uppdatering kan dock vara att Studenskivan börjar närma sig :O

Igår fick jag reda på att jag fått MVG på provet i filosofi som vi hade :P

Projektarbetet går bra, fick dock lite panik allihopa igår då det på Guye lät som att vi gjort fel :S och Jag har ätit min första glass redan det här året : DAIM!!

Ha en bra dag!! // Anna


Ovido - Quiz & Flashcards