Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Anna - 4 februari 2010 15:48


Så har man kommit hem från skolan och gud vad det snöar! Tråkigt att det har gått och blivit plusgrader också så att det ska bli slaskigt :S men men hehe

Har inte hänt så mycket idag, Jenny redovisade på engelskan och det va jätte bra tycker jag ;-)<3 sen åt vi lunch och sen hade vi dubbla lektioner i L265 med Grahn - kollade dock på film/dokumentär på båda lektionerna så det var helt okej :)


Lovade Jill att jag skulle plugga lite men som jag svarade så får det bli senare ^^ ska nog ta mig en apelsin och sen sjunka in i böckernas värld - Svindlande höjder! :P

Av Anna - 4 februari 2010 08:08


God morgon på er!

Haha, jaa igår hade vi ju studiedag - jag sov över hos baby <3 vi kollade klart på L-word (:O omgg..<3<3) och bara satt i soffan hela dagen haha, det va skönt xD

Men i alla fall, "studiedagen" förvandlades till "studeikvällen" eftersom Linnea och jag satt hos Jenny från halv 7 till halv 11 ^^ Vi gjorde projektarbete så vi var tvungna att lyssna på en 21.56 min lång intervju med en snubbe som inte visste vad han sa haha - både irriterande och sjukt kul! Jenny gjorde klart affischen som vi ska göra reklam för våran studenskiva med också - den blev skiiit snygg =D

Hoppas ni får en bra dag, idag ska baby redovisa och jag önskar henne lycka till <3

(Det är inte du som kommer göra bort dig baby, hahaha det är jag när jag kommer sitta där och skratta åt grabbarna xD <3<3<3)

Ovido - Quiz & Flashcards