Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Anna - 9 februari 2010 12:30


Nu har jag bokat biljetter till mig och Jenny till Jonas Gardells show "Trafikplats Glädjen" den 11 April =D I can't wait!

 

  

Har alltid velat gått på en av hans shower!

Av Anna - 9 februari 2010 09:53


God morgon på er! Jaa, om man tar sig en titt på rubriken så kan man ju fråga sig

"Vad gör hon uppe nu?" ^^ haha men som vanligt så kan man inte alltid sova så jätte länge när man får, men jag är inte så trött längre så ;-)

Lediga är vi idag i alla fall - skulle haft typ 2,5 lektion men läraren var borta igår så hon skulle inte komma idag ;P wiiii!! Det kommer bli en lugn dag, lite läxläsning, läsa i boken, kolla nån film kanske och bara vara :) det är alltid skönt hehe


Ringde Baby igår och det löste sig, är väldigt glad för det<3 hatar att tjafsa, särskilt om saker som man inte ens behöver tjafsa om hehe.

Hahaha jag kollade på RAW igår och Jonas Gardell var där - jag älskar honom :P <3

Så söt hahaha xD


Hoppas ni får en bra dag :D // Anna.

Ovido - Quiz & Flashcards