Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Anna - 21 februari 2010 17:02


Om någon frågade mig idag "Hur var det igår då?" så skulle jag svara "Jo då, bi började på Viper och slutade på S:t Görans sjukhus!"

Vaknade bredvid älsklingen igår efter att hon sovit hos mig<3 spelade lite sims och åt frukost och sen drog vi till henne - där duschade vi och gjorde oss i ordning inför kvällen samt halsade en flaska med nåt äckligt tillsammans med Linnea xD

Med 2 smiirnoff/cider var bar det av till Markus och Mari och Matte, vi skulle typ fira att han fyllt 18 - stämningen var sådär haha men det va roligt folk :P


10-halv 11 kom vi in till Viper(det ökända stället som alla tycker illa om typ) det visade sig vara riktigt jävla bra ställe, bra musik och bra sällskap och bra priser :D

Blev typ uppraggad av nån snubbe som jag trodde var någon HELT ANNAN, men han hette typ Rasmus ^^ (Haha samtidigt hade någon ryss raggat på Jenny där ute)

Allt var underbart, dansade som fan och skrek halsen av mig stundtals hahaha

   Klockan 2 gick det däremot utför - Linnea fick så pass ont i magen att vi var tvugna att gå, vi visste inte vad vi skulle göra och det syntes verkligen att hon hade jätteont(honkunde knappt gå) Tackvare snöovädret så var x antal tåg m.m inställda, men väl på centralen fick vi tag på några väktare som kunde hjälpa oss och tillkalla vårdare typ. Klockan 4- halv 5 befann vi oss på sjukhuset, då låg hon där och väntade på en doktor, han kom typ en haltvimme senare och då fick stackarn ligga där och ha ont medans hand kände typ tusen gånger :( (Led med dig gumman<3)

Efter att hon tagit sig en liten hutt(xD) så somnade vi alla tre vid britsen. Efter att läkaren kommit tillbaka så tyckte hon att det kändes bättre och vi lämnade sjukhuset halv 6 på morgonen!


Klockan kvart över 7 var Jenny och jag hemma, då stapplade vi oss uppför trappan och la oss bara i sängen, med smink och allt på(lyckades dock få av oss kläderna hehe) och vaknade alltså runt halv 3-3 idag... Som ni förstår var det en händelserik lördag, men I would do it all again ;-) Jag är glad att det blev bättre gumman<3

Och tack allihop som följde med ut, det var sjukt kul :D (Tills det gick utför hehe)


P.S VAKNADE MED MENSVÄRK SÅ IN I ******* I MORSE ^^

Ovido - Quiz & Flashcards