Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Anna - 7 februari 2010 18:32


Hej på er!

Haha jösses, vad har hänt?! Har inte ens skrivit nåt inlägg idag (okej, ett men det va mitt i natten xD) och ända har jag inte haft så här många läsare på ett bra tag ^^ haha is my life really that boring to read about?


Idag har jag städat lite *duktig* och gjort svenska novellen *duktig igen* och annars bara tagit det lugnt hehe. Har suttit och lyssnat på en massa musik idag också  - det här blir dagens klipp:


Knock you down...


Av Anna - 7 februari 2010 00:23


Njaa, det skulle jag kanske inte kalla årets första program - det var få artister man kände igen och den ena var konstigare än den andra ^^ Trodde faktiskt att programledarna skulle vara sämre, men dem va roliga - stundtals haha . Det var bra att Salem al Fakir gick vidare tyckte vi  :) jaa, vi som var hos Lota och kollade då hehe . Sen kollade vi på "Shall we dance?" också som gick på TV4 och den var bra, lagomt förutsägbar med många twists hehe ;P Nu sitter jag här mewd Oreo och ett glas mjölk <3 Saknar älsklingen<3 orkar inte med att det ska vara söndag imorgon :S

men men, nästa vecka händer roliga saker, Baby fyller år och det är alla hjärtans dag!

Ovido - Quiz & Flashcards