Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Anna - 17 februari 2010 20:17


Det är svårt att le när ingen annan gör det

Samtidigt får man inte veta vad som är fel...

I thought we would be there for each other

   

- I do love You <3 

Av Anna - 17 februari 2010 18:41


Hej hopp!

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag hehe ;-)

Sov hos älsklingen igår<3 grattade hennes ena kusse och sen så var vi bara hemma :)
Stackarn är sjuk :( <3 Hon hostade och hade sig hela tiden, jag hoppas det blir bättre snart!


Idag hade vi bara 1,5 lektion som vanligt - satt i flera timmar och försökte lösa mysteriet när det gäller alla enkäter i projektarbetet vi håller på med + att vi gick på en intervju i Kungsängen och sen gick vi hem till Linnea (Tack för chokladen :P)

Nu sitter jag här, har inte så mycket för mig - sitter och lyssnar på musik som bara gör att man vill gå ut ^^ Helgen närmar sig, mamma åker bort och snart är det lov!

Känns som ett lite onädigt inlägg det här så jag ska nu avrunda nu xD

Hoppas ni har det bra!!


P.S Min mormor va med på TV i Sundsvall igår + på Sundsvalls Tidnings hemsida ;P

Ovido - Quiz & Flashcards