Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Anna - 6 februari 2010 16:48


Har ganska nyss kommit hem ifrån älsklingen! Vi firade 2 år igår(egentligen var det i tisdags men vi firade igår eftersom vi var lediga) och jag hade varit på spänn hela dagen hehe ;P Hon hämtade mig runt 5 och sen så visade det sig att vi skulle gå ut och äta :D Så vi gick till "La Gondola" och åt underbar pasta! Jag kunde bara inte sluta le, jag fick fjärilar i magen igen och visste inte riktigt vad jag skulle säga ^^ *in love*


Hon blev jätte glad för presenten (jag tror hon har lagt upp bilder på sin blogg)- det var ettsvart armband med en bricka på som det var inristat "Anna <3 Jenny 2/2" på och jag fick en urgullig present jag med, med mycket baktanke <3<3 (Jag tänkte lägga upp dem sedan) - ett halsband där det var ingraverat "020208" och världens finaste album som hon hade gjort själv!! <3<3 Jag älskar Dig älskling, för alltid och en dag <3<3 (som vi båda hade tänkt skriva men ingen hade fått plats xD)
Mmm...the rest is ours. I loved every minute <3

Ovido - Quiz & Flashcards