Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Anna - 2 januari 2010 14:58


Idag är det den 2:a Januari, 2010! Känner mig jävligt konstig, i morse när jag vaknade så kändes det som att jag skulle kunna sova hela dagen, jag känner mig lite hängig och trött men hoppas bara på att det är det nya året som har tärt lite på en (i alla fall nyårsafton hehe) och att det inte är nån sjukdomsgrej...


Har inte gjort så mycket idag, mest undrat vart fan tiden tagit vägen med tanke på att lovet tar slut på torsdag :( (säg inte till någon men jag har pluggat idag :O)

Sitter och lyssnar på lite musik nu bara och ska snart spela lite Sims 3 tror jag (det gäller och passa på innan skolan börjar :P)

Idag är det som sagt den 2a och det innebär att Baby och jag har varit tillsammans i 1 år och 11 månader <3<3 Jag har kollat in lite saker som jag skulle kunna ge henne i present och jag tror jag vet vad jag ska välja - antingen ... haha, tror ni jag skriver det här?! :P

 

Nej, det här blev ett konstigt inlägg med, för det mesta, en massa pladder så nu ska jag nog lägga ner och göra nåt annat hehe ;-)

Ha det bra!

(Årets första bild)

Jag älskar Dig <3  



Ovido - Quiz & Flashcards