Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Anna - 31 januari 2010 18:30


...när man har roligt ^^

Insåg just att jag haft bloggen i 1 år nu

skrev mina första rader den 20 januari!

 

Mycket har hänt under året som gått

och jag hoppas på tt minst lika bra år

i år och att ni där ute fortsätter läsa mina små inlägg :D

<3

Av Anna - 31 januari 2010 14:02


Hej på er!

Orkade inte blogga så jätte mycket igår,trots att inlägget blev långt xD (sorry about that) men jag fick i alla fall reda på att jag fick MVG på psykologiprovet som vi hade för någon vecka sedan och det betyder att jag får MVG i slutbetyg =D yes!!

En annan sak som är bra är också att jag fixat älsklingens 2 års present idag - vet att det är lite sent men jag hinner få den i tid ;-) anledningen till att det tagit tid är att jag vill ha den så perfekt som det bara går...jag hoppas hon blir glad i alla fall =) <3


Har inte så mycket för mig denna söndag, känner mig allmänt slö bara så det blir väl data, soffan och TV:n som gäller idag bara xD Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards