Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Anna - 25 januari 2010 18:34


Nu har jag äntligen bestämt mig - ingen header för mig hehe ;-)

Hela tillställningen ser för jävlig ut, det passar liksom inte in

(inget fel på headern du gjorde åt mig baby, tack<3)

för då måste jag typ ändra hela alltet och då ser det som sagt

för jävligt ut xD

Så ingen makeover här hur gärna ni än vill ;P


P.S Jag är ju oxe haha D.S

Av Anna - 25 januari 2010 17:11


Ja, igår gick jag alltså över till älsklingen & som alltid är det underbart <3

Vi tittade på lite bilder, gick ut och gick, åt BG, kladdkaka (:P) kollade på L-word(shiiit!) och tog hand om varandra haha ;P <3 (trodde inte jag skulle kunna gå idag men det har gått bra xD) Juste! Vi möblerade typ om i hennes rum en massa haha och I can't wait tills jag får flytta hemifrån :D Vill så klart bo med baby, men om hon får som hon vill så kommer hon in i England och då kommer jag vara utan henne i 4 år... :'(


Känns inte som att jag sovit nånting i natt, vi vaknade om vartannat men det gör inget när man har sin babylove bredvid sig, jag är dock trött nu xD <3<3

Hoppas ni haft en bra helg och en bra dag idag =D


  

Kiss me <3

Ovido - Quiz & Flashcards