Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Anna - 20 januari 2010 19:40


Hej hej! Hoppas allt är bra med er där ute ;-) Jag sitter och pluggar lite, eller..inte nu då haha, och de senaste 20 minuterna har jag suttit och skrivit mitt namn over and over för att öva min signarut ^^ haha byter typ hela tiden men nu tycker jag om mitt namn så det gäller att komma ihåg denna xD mitt legg går ut om några månader så jag tyckte det passade bra.

Är väldigt seg och trött, vet inte riktigt vad det beror på, kanske skolveckan med jobbiga uppgifter, jag vet inte :S Nej, nu måste jag nog fortsätta med pluggandet :(

Hoppas ni haft en bra dag som sagt! *Längtar till fredag vecka 4 då vi blir lediga varje fredag därefter :P * <3

Av Anna - 20 januari 2010 10:06


Nu sitter jag i skolan ^^ Har samhällslektion men jag är klar(låtsast dock att jag inte är det xD) Sov hos älsklingen inatt som sagt <3 Det var mysigt, vi pluggade faktiskt lite och nu känns det inte lika hopplöst inför provet ;-)

Åkte upp till hennes morfar som fyllt år och fikade och spelade Yatzy, det va kul och sen åkte vi till Bruket och tog en promenad med Nixon, det var skönt!


Jag är hungrig ^^ vi skippade frukosten för att kunna sova lite längre, men det är tur att det är lunch efter det här...

Hoppas ni får en bra dag! Talk to you later :P

Ovido - Quiz & Flashcards