Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Anna - 18 januari 2010 20:38


I don't like what I see

I don't wanna be

what I'm about to become... 

Av Anna - 18 januari 2010 15:46


Japp, det var våran uppgift på engelska lektionen idag ^^ Man fattar inte hur svårt det är förrän man faktiskt provat, speciellt med tanke på att orden ska vara sammanhängande som ett tal! Det gick sådär för mig, blev typ 20 sec eller nåt men Peter tyckte det va jätte kul för han visste hur svårt det va :P


Dagen har gått bra, visade sig att jag skulle hoppa in som reserv på ÖPPET HUS idag på skolan så jag ska dit om typ 1 timme;-) så alla ni där ute som inte bestämt vilket gymnasium ni ska gå till, åk till Jakan ikväll, 18-20

Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag nog äta liteinnan jag sticker iväg//A.

Av Anna - 18 januari 2010 08:06


God morgon på er!

Fy fan, jag är trött! Jag somnade inte förrän runt 2 i natt :S jag läste,släckte och rullade runt till kvart i 1, slog på tv:n, läste, släckte men var så jävla hungrig att jag inte kunde sova då istället ^^ så jag gick upp och tog ett glas mjölk och en oreo :P det va gott och tillslut måste jag ha somnat för klockan var halv 2 när jag släckte och jag hörde inte att den slog 2...


Det blåser ute men är inte många grader, -1. Måndag idag, nya schemat börjar gälla - har en låååååång samhällslektion att se fram emot not! och sen slutar jag inte förrän halv 4 :( en hel timme senare än vanligt! Men men, det är engelska så!

Hoppas att ni får en bra dag allihopa!<3

Ovido - Quiz & Flashcards