Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Anna - 13 januari 2010 09:27


God morgon på er!

Vaknade av att jag frös så in i bomben i morse, inte riktigt som en feber frossa men något liknande(tyckte dock att det var konstigt att jag inte haft det på natten :S) och jag kände mig helt enkelt riktigt riktigt risig :( Halsen är bättre idag och näsan också men jag är trött och hurvas(småfryser på norrländksa typ^^) och vill bara bädda ner mig med en massa täcken... (Jag hoppas att tabletten hjälper)


Sitter just nu och gnager på en banen och ett glas vatten för det är i princip vad jag vill ha/kan äta idag. Sen ser jag plötsligt den där reklamen

 "Hur högt IQ har du?" och så är det en rund cirkel med ett tal i. Prickarna i bakgrunden är gröna och siffrornas prickar är åt det röda hållet - då kan man ju fråga sig hur dem tänker!! En färgblind person kan aldrig se de där siffrorna(inte om man har det problemet att man inte kan skilja på rött och grönt när dem är nära varandra) BETYDER DET DÅ ATT DEM HAR LÄGRE IQ BARA FÖR DET?!

Ursäkta men jag blir så arg bara, fattar verkligen inte vad dem tänker med, IQ-fiskmåsar!! Hoppas ni får en bra dag =D

Ovido - Quiz & Flashcards