Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Anna - 23 januari 2010 16:09


Hej hopp!

Idag har varit(och är) en kaotisk dag...

Bestämde mig i alla fall för att åka in till Jakan för att se om jag kunde hitta något fynd- det gjorde jag :P en massa reafynd! Underkläder(bh och trosor) för sammanlagt 70:-, ett par örhängen för 20:- och ett par skor som jag velat ha, som var nedsatta från 500 till 200:- =D snacka om tur haha ^^

Hoppas ni haft en bra dag, min är fortfarande kaotisk :S


- You're 18!!

Av Anna - 23 januari 2010 00:18


Det är det minsta jag kan säga nu!!      SÅ KÄNNS DET xD

Skulle skicka in religionsarbetet innan klockan 12 idag, sätter mig och ska skicka in den 5 i 12 efter att ha jobbat med den i princip 4-5 timmar...så låser den sig. DATORHELVETET LÅSER SIG, Jag dampar, datorn dampar, jag får typ hjärtattack/error i huvudet/gråtanfall/ jag vet inte vad!! Längsta dampet eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvveeeeeeeeeeerrrrrrr
rrr, så klart.

Suck :( Nu är den i alla fall inne, 5 min efter att den skulle vart inlämnad... This sucks!

Ovido - Quiz & Flashcards