Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Anna - 11 januari 2010 18:40


Haha xD

Plötsligt är det inte så roligt längre, pluggandet menar jag...

Inte när datan är framme & man inte vet hur man ska skriva om allt :S

Av Anna - 11 januari 2010 17:43


You will not believe this, men jag har suttit och pluggat ända sedan jag kom hem haha :O det roliga är att det faktiskt är ganska kul/intressant - I'm scared xD

I religionen så håller vi just nu på med ett arbete som ska handla om "makt, samhälle och religion" och jag har valt att ha Korstågen/Heliga krig som ämne - idag lånade jag hela 4 böcker om det här ämnet, som jag sedan suttit vid köksbordet och gått igenom och jag tycker faktiskt att det är intressant, kanske är det också därför som det är så kul(eller vad man ska säga) att plugga - är man engagerad i någonting eller intresserad av det så blir allt mycket roligare! :P

(Kanske den enorma koppen choklad hjälpte till en aning också thihi)


Hoppas ni haft en bra dag, första skoldagen var inte så hemsk, det är faktiskt ganska skönt att ha kommit igång och nu ä det bara den här terminen kvar, sen är det STUDENTEN!! =D


Av Anna - 11 januari 2010 09:31


God morgon!

Idag är den första riktiga skoldagen sen efter lovet ;-) Slapp första lektionen, därför fick jag sovmorgon men en utav mina kompisar smsade och väckte mig 6 i morse så jag somnade inte om förrän halv igen :S men men hehe

Det känns bra att få tillbaka rutinerna, fast samtidigt så skulle jag ju gärna börja nästa vecka eller nåt ^^ men det blir förhoppningsvis ett bra schema sen så =)


Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag försöka välja kläder till denna -12 gradiga ort!

Ovido - Quiz & Flashcards