Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Anna - 21 januari 2010 19:10


Studenten kanske inte blir så lyckad som jag hade hoppats :( vi skulle ringa och boka lokalen idag, alltså i princip 5 månader innan The Day och tro på fan så är det nån annan som har precis samma tanke som oss, som redan har bokat den för att ha sin studengrej där :@ :'( this can't be happening... Det var redan tillräckligt illa när jag berättade för pappa att jag tyckte vi skulle boka den, (trots att jag i princip bara hinner fram och tillbaka för att träffa alla)  och han sa; sen är det ju inte säkert att det kommer så många att vi kommer behöva den. HALLÅ?! Det är min dag...eller det va i alla fall men vi får väl se hur det blir med den saken nu :(

Av Anna - 21 januari 2010 08:37


God morgon på er! Konstaterade precis att jag nog är tröttare än vad jag trott eftersom jag precis hälde mjölk utanför glaset i köket xD fast inte så mycket (A)

Är det redan torsdag?! Shit, det har gått fort och imorgon är det prov/inlämning :(

Jag vill inte... det värsta är att det här provet är avgörande för mitt betyg och jag bryr mig typ inte ens att plugga :S fast jag satt ganska mycket igår och jag ska sitta typ hela kvällen sen idag ;-)


3 lektioner idag; engelska, svenska och historia - det här är edn enda dagen som ser precis likadan ut sen innan dem bytte schema ^^ Hoppas ni får en bra dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards