Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna - 5 januari 2010 22:04


Imorgon blir det Kista med baby som gäller - jag ska klippa mig :P Det ska bli så fruktansvärt skönt, har inte klippt mig sen i somras och everything's a mess...

har precis kollat på 2½ men och ska snart göra mig i ordning ;-)

Imorgon sover baby här, på torsdag är vi lediga vilket betyder att vi börjar på fredag istället :D skööönt!!

// A.

Av Anna - 5 januari 2010 15:43


Idag har det varit en chill dag med mamma och tv:n ;-) Vi kollade på "Flyga Drake" en bra men sorglig film, en sån film som man egentligen inte uppskattar p.g.a att man aldrig riktigt kan förlåta huduvpersonen...


Imorn är sista dagen på jullovet, det suger och jag känner verkligen inte för att gå till skolan - jag orkar inte alla läxor, prov och uppgifter :S Har gått i pyjamas hela dagen typ och skulle verkligen behöva en dusch, jag känner mig jätte äcklig och jag är slö, lat, kalla det vad ni vill(på så sätt är det skönt att skolan ska börja, så man kommer igång igen!) Har inet speciellt för mig, tror jag ska plugga lite senare ikväll och göra ansiktsmask eller nåt - funderar fortfarande på hur jag ska göra med mitt hår :( Jag vill typ klippa mig men alla tycker att jag ska spara (baby, kompisar...) jaja, det återstår att se - antingen klipper jag mig i morgon eller inte!

   Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag fortsätta snacka med vänner på Fejan xD


Ovido - Quiz & Flashcards