Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Can't wait<3

Av Anna - 25 januari 2010 17:11


Ja, igår gick jag alltså över till älsklingen & som alltid är det underbart <3

Vi tittade på lite bilder, gick ut och gick, åt BG, kladdkaka (:P) kollade på L-word(shiiit!) och tog hand om varandra haha ;P <3 (trodde inte jag skulle kunna gå idag men det har gått bra xD) Juste! Vi möblerade typ om i hennes rum en massa haha och I can't wait tills jag får flytta hemifrån :D Vill så klart bo med baby, men om hon får som hon vill så kommer hon in i England och då kommer jag vara utan henne i 4 år... :'(


Känns inte som att jag sovit nånting i natt, vi vaknade om vartannat men det gör inget när man har sin babylove bredvid sig, jag är dock trött nu xD <3<3

Hoppas ni haft en bra helg och en bra dag idag =D


  

Kiss me <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards