Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Krogen igår!

Av Anna - 30 januari 2010 18:28


Japp, igår var minst sagt en hektisk men roliga dag haha ;P

Det hela började med att jag och Linnea skulle åka in till stan runt halv 12, sen skulle Jenny med så vi mötte upp Linnea i stan iställe - där köpte vi Mias present och gick runt och kollade lite. Sen bestämde vi oss för att åka en snabbis till Kista ^^ Klockan var runt 20 över 1 när vi kom fram och jag och baby skulle behöva hinna med halv 3 bussen för att hinna göra oss klara till kvällen, då vi skulle ta bussen till Mia runt 5!

Hektiskt! med andra ord... vi gick och åt på Donken, provade kläder på bl.a H&M och Monki och när det är 2 minuter kvar innan bussen går så frågar jag vem utav oss som har påsen med presenten :O alla får panik och jag tvingas springa igenom halva Kista för att leta efter den där påsen, samtidigt som jag vet att vi inte kommer hinna om vi inte tar halv 3 bussen ^^ KAOS!! men jag hittar den i alla fall som tur var, den hängde mycket riktigt kvar där jag på någotvis hade glömt den.


KOmmer he, duschar och gör mig i ordning och sen bär det av till Mia - dock 40 senare än vad vi tänkt från början efter som SL helvetet fortfarande inte fattat att det är vinter en gång om året xD Hos Mia blir det i alla fall tacos och presentöppning blandad med glass i köket och ödlor i sovrummet haha

Sen drog vi till Chaplins runt 9 ;P det var kul, dock dyrt att komma in om man inte hade VIP-kortet; 120 :-!!!!!! 20:- om man hade det...det hjälpte inte ens att man var den inräknade kompisen på kortet, den skulle ändå betala 120...

Dansade och drack måttligt, dock lurade Jill och Sofia i mig att dricka upp en cider jätte snabbt och det var den som fick det att snurra ^^ Natten var lyckad och idag har jag varit rätt så hes haha. Synd att inte Cissi kunde komma<3 och att det blev kaos med bussar och personer i slutet :S Men allt som allt var det bra!

Älskligen sov hos mig och jag har varit hos henne en stund idag,

hoppas ni haft en bra dag!

 
 
Cissi

Cissi

30 januari 2010 20:37

låter som att ni hade de kul iaf! jag ville verkligen följa med :(
blev mia glad över presenten?

http://smackthat.blogg.se

 
young

young

30 januari 2010 23:30

en lyckad kväll enligt mig! bra musik ^^, roliga personer och härliga konversationer

http://youngrosen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 29 april 2010 18:31

   Mitt sista inlägg? Förmodligen - i alla fall för ett tag :/ Jag har redan dödat den här bloggen haha. Känner att jag inte har tid att skriva särskilt ofta längre, mitt liv är fullt av så mycket annat nu än några inlägg på Internet. I ett annat l...

Av Anna - 29 april 2010 18:28


  Den här hetingen har jag redovisat om idag på Engelskan...      (och precis som Johnny D så fick jag "perfect" :P)   ...

Av Anna - 26 april 2010 14:03

  Japp, it's my birthday!! Åt härlig gräddtårta med jordgubbar på i morse haha ;P Firade i förväg redan igår med Baby och några vuxna och fick fina presenter! (Bl.a. en topp som jag ska ha då jag går ut med tjejorna i Maj) och en massa peng...

Av Anna - 24 april 2010 18:11

  Jag undrar vad du tänker på...Jag undrar vad du tänker på när du sitter där, ensam. Du gömmer dig men tänk om någon skulle se dig?Vad skulle du göra då? ...

Av Anna - 22 april 2010 19:19

  44 frågor du troligtvis aldrig har fått på en gång. (för skojs skull^^)   1. Det första du tvättar i duschen? Håret2. Gillar du kaffe? Nej :P3. Hur mår du just NU? Trött och är lite öm i kroppen, men annars- bra! :)4. Hur luktar du? Haha hm...

Ovido - Quiz & Flashcards